Szállítási és vásárlási feltételek

A szállítás feltételei, és folyamata

  1. Megrendelés: történhet személyesen, telefonon, email-ben vagy a Megrendelés űrlapon
  2. Visszaigazolás: a megrendelését rövid határidőn belül visszaigazoljuk. A visszaigazolás az alábbiakat tartalmazza:
  • Felhasználási szerződés tervezet
  • Számla
  • Fizetési és szállítási feltételek
  • Fizetés: a számla kiegyenlítése történhet készpénzben vagy átutalással.
  • Szállítás: a megrendelt termékeket számla kiegyenlítése után postai úton szállítjuk. A csomag a következőket tartalmazza:
    • Megrendelt termékek
    • Felhasználási szerződés (2 példány, amelyből egy aláírt példányt kérünk visszaküldeni)
    • Számla (eredeti)

    Szállítási költség

    Nettó 50.000 Ft értékű megrendelés esetén a szállítási költséget mi viseljük. Ennél kisebb összegű megrendelés esetén a szállítási költségek a következők:

    • Postai úton: 1.000 Ft
    • Futárszolgálattal: 3.000 Ft

    A termék kiválasztása

    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

    A rendelés elküldése

    Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
    Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

    A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

    Árak

    Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

    A rendelések feldolgozása

    A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

    Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

    Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

    Visszaigazolás

    Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

    Fizetési feltételek

    Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, Paypal és személyes fizetésre.

    Szállítás

    A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségeken.

    Szállítási módok: futárszolgálat, posta

    Kiszállítási idő: készleten lévő termék esetén 3-5 nap, készleten nem lévő termék esetén 10-20 nap

    Szállítási díjak: a csomag súlyától és értékétől függően minimum 1000 Ft maximum 3000 Ft

    Külföldre szállítás: nincs

    A szállítástól elállás

    Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

    A termék visszaküldése

    A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

    Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

    A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

    Tulajdonjogi kikötés

    A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

    Megrendelés módosítása, törlése

    A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

    Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

    Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

    A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (e-mail: info@geozseni.hu, telefon: 30/438-3877).